עוד בנושא
פורומים חדשים
כלים שימושיים
קשר למציאות
ד"ר נויה ספקטור (6.6.2014, 8:29)שלום רב,
ברוכים הבאים אלינו, כל המתדיינים כאן. אמנם, זו הדרך שאני מציעה, בכל מאמרי: הבסיס הראוי, המקצועי, המהימן - הוא אבחון לקויי-למידה. ההמשך - על-פי הממצאים, ולמי שלא רוצים להיאבק - בהתאמה לדרישות המערכת. מערכת שבחרה להסתמך על אבחון פסיכולוגי ועל מנת-משכל כדי לקבוע זכויות סיוע לילדים, מבזה את הדימוקראטיה, פוגעת בזכויות הפרט, פוגעת במהימנות האבחון. לכן, אני ממליצה תךמיד לבצע אבחון לקויי-למידה ואם יידרש, ורק לכשיידרש מסיבה ברורה ומוצדקת - לצרף לו אבחון פסיכולוגי. כך, לפחות, ההורים יידעו כיצד לעזור לילדם, כיצד לקדם, כיצד לתבוע את זכויותיו ולא ייאלצו להתמודד עם הנזקים של "חותמת גומי" בדמות האבחון הפסיכודידקטי, שעלול להזיק הרבה יותר מן התועלת שהוא אמור להביא.
בברכה,
ד"ר נויה ספקטור
מאבחנת ומטפלת מומחית בלקויי-למידה
דוקטור לפסיכולוגיה חינוכית – חינוך מיוחד
מאבחנת ומטפלת מומחית בלקויי-למידה
דוקטור לפסיכולוגיה חינוכית – חינוך מיוחד