עוד בנושא
פורומים חדשים
כלים שימושיים
דוגמה לסיוע
סיגלית (18.6.2014, 10:01)שלום,
ראשית, אני מאוד מודה לך על תשובתך המהירה.
שנית, אני מורה מקצועית בבית ספר רגיל. וכן, אני אמא לילדה בת 9 שלומדת בכיתה קטנה בבית ספר רגיל. הכיתה הקטנה מתאפיינת בליקויי למידה רב-בעיתיים. הילדה עברה איבחון פסיכודידקטי לפני מספר חודשים. בסוף הדוח ישנו סיכום והמלצות לעתיד כגון: הדרכת הורים ושינוי לעבור לבית ספר חינוך מיוחד (עקב איי קיו 72). אין שום המלצות ברורות וחותכות לגבי אופן או שיטות לימוד בשבילה עקב ליקוייה הרבים. כתוצאה מכך, לא דרשתי מהמחנכת טיפול בליקויים שלה. הייתי נאיבית שהיא כבעלת מקצוע עם תעודת הוראה של החינוך המיוחד תדע בעצמה להתאים לה תוכנית כזאת או אחרת כדי ללמד אותה בכיתה. האם אני צריכה לדרוש והאם על מאבחנת פסיכודידקטית לדעת אילו תוכניות (קריאה בצבעים וכד') על הילדה לקבל וללמוד?
שנה שלמה נתנה המחנכת לילדה לפתור במח' חשבון תרגילי חיבור וחיסור מ1-10 וקריאת טקסטים קצרים קמץ-פתח. אני חייבת לציין כי אין שום התקדמות בתפקודה הלימודית של ביתי. אני כבר בכיתי מהטמטום והאמונה של המורה על תרגול חוזר ונשנה הלא מניב פירות.