הוספת הודעה פורום גינקולוגיה - ראש הפורום

הפרשות חומות במקום מחזור

מ.ס(24.2.2009, 19:19)

בת 30+1, נטלתי גלולות פמינט מזה כשנתיים ברצף

בחודש 11/08 במהלך 7 הימים שבין הגלולה האחרונה בחפיסה לבין הווסת הבאה היה אקט מיני עם בעלי ללא חדירה מלאה. הווסת אחרי זה הגיעה במועד. ולאור צער במשפחה שכחתי להתחיל את החפיסה החדשה של הגלולות ולאור כך לא קיימתי שום יחסים.

וכתוצאה מכך בחודש 12/08 היה לי איחור של כשבוע וחצי ואז קיבלתי וסת די שונה ומוזרה - ביום הראשון לוסת היה לי דימום חלש מאוד ולאחר מכן היו לי הפרשות חומות שנמשכו יומיים וחצי. ואז כבר שבתי ליטול גלולות אך גם המחזור הבא וזה שאחריו אותו תופעה.
לא יחסתי חשיבות לא דאגתי מפני הריון שכן קיבלתי את המחזור הראשון אחרי האקט בזמן, ואת השני אם כי באיחור של שבוע וחצי ואת השלישי. שיערתי כי השינוי במחזור והאיחור נבע בגלל הפסקת הגלולות.

האם זה נורמאלי? האם זה בגלל הפסקת הגלולות אז רירית הרחם הופכת לדקה ולכן הפרשות חומות במקום דימום או בכלל אני בהריון ולא יודעת. אציין כי בהריון הראשון מהחודש הראשון היו לי בחילות, והרגשתי מתיחת הבטן שהעובר החל להתפתח- וכאן לא היה כך ובכלל קיבלתי את המחזור הראשון, השני, השלישי אחרי האקט המיני בזמן אם כי שונה ולכן שללתי את המחשבה להריון. היום אני כבר מבולבלת לגמרי מה שמפחיד אותי לעשות בדיקת הריון- אני לא מוכנה נפשית ופיזית להריון שוב.

היום לאחר וסת 3 שמגיעה בזמן אך ללא דימום אלא עם הפרשות חומות אני מתחילה לחשוב אולי משהו בגוף השתבש לי בגלל נטילה ממשוכת או הפסקה של הגלולות.

אציין עוד כי הנני דתייה ולכן לגשת לרופאת הנשים זה תהליך שונה.

אשמח לתשובה האם ניתן לשלול מחשבה להריון אם 3 המחזורים מגיעים בזמן, כל 27 יום או היה ואני בהריון ונוטלת גלולות זה מה שגורם להפרשות חומות "במקום מחזור" שאמור להיות אחרי הגלולות

תאריכי מחזור

18/10/08

6/11/08 אקט מיני

13/11/08
26/12/08

23/1/09

20/2/09

תודה