עוד בנושא
פורומים חדשים
כלים שימושיים
אסטרונאוט
חבר (12.11.2014, 6:59)שלום,
בני בכיתה ז', תלמיד נבון אך 'מרחף'. מתקשה מאוד בביצוע משימות מולטי-טסקיות, אך מבצע מצויין משימה אחת.
מגלה יכולת ריכוז די גבוהה, אך כאמור מאוד חד מימדית, ומתקשה להניח דברים בקונטקסט רחב יותר. לעיתים מפגין תמימות של ילד בכתה א.
במיקצועות המדעים הרבה יותר קל לו, ומקצועות הרוח המבוססים יותר על ריבוי אנפורמציה ופחות הבנה לוגית הוא מתקשה, עד כדי תסכול.
אני מניח שתמליצי על אבחון ליקוי למידה, אך מעבר לכך האם זה נשמע מוכר? העדר מולטי-טאסקיות קיצוני?
תודה!