עוד בנושא
פורומים חדשים
כלים שימושיים
פנייה לפרופסור שכטר
איה (22.4.2014, 16:50)שלום לפרופסור שכטר,
עברתי אצלך את הטיפול בשיטת האל-דופלר לפני כארבעה חודשים, ורציתי לציין לשבח את אדיבותך, וסבלנותך, ולומר שבעקבות הייעוץ שלך לשינוי ההרגלים אני חווה שיפור משמעותי מאוד בבעיית הטחורים שלי.
יחד עם זאת ולמרות המודעות שלך לחשיבות של יחס אישי וסבלנות נפגעתי עמוקות מהתנהגותה של לאה מזכירת המרפאה שלך אשר ברוב ההתקשרויות שלי איתה לאחר הטיפול דיברה אלי בזילזול בכעס ובציניות וחמור מכך אף ניתקה לי את הטלפון באמצע השיחה!
הגברת לאה היא חלון הראווה שלך מזכירה המדברת בשמך ואומרת שאתה מאוד עסוק ולא ניתן להשיג אותך- על אף שאתה בעצמך הזמנת אותי להתקשר כאשר ארגיש צורך, ושצריך להתחנן אליה שתעביר לך הודעות- עושה לך שירות רע מאוד.
יוצא לי כמו לכל אדם ממוצע בימינו לדבר עם עשרות נותני שירות ואני אומרת לך שהגברת לאה היא אחת החצופות והבוטות ביותר שנתקלתי בהן.
אינני אדם רע, ועל כן אני לא מייחלת שהגברת לאה תאבד את עבודתה, למרות שאם הייתה עובדת תחתיי הייתי מפטרת אותה באופן מיידי או לכל הפחות מבצעת מעקב צמוד אחר התנהלותה בשיחות טלפון עם מטופלים.
אני יודעת שאני לא הראשונה שמתלוננת בפניך על הגברת לאה שהיא חצופה חסרת סבלנות בוטה והתנהגותה כנותנת שירות מעוררת סלידה.
אני מאוד מקווה שתלונתי אכן תגיע לאוזנייך הקשובות.
ההיתקלות שלי בהתנהגותה קרתה כשביקשתי לדחות את התור לביקורת (זה קורה לפעמים), ומאחר ונקבע לי תור רחוק ביולי הצעתי להתקשר בעוד שבוע כדי לראות אם התפנו תורים קרובים יותר.
אבל הגברת לאה, אמרה לי ש"גם ככה יש 200 טלפונים ביום" ושלא אתקשר. כשניסיתי למצוא יחד איתה דרך להקדמת התור היא התחילה לצעוק עליי, וכשביקשתי שלא תרים עליי את הקול היא ניתקה לי את הטלפון, ואחר כך זלזלה באינטליגנציה כששיקרה ואמרה ש"הטלפון נפל לה מהיד"... טלפון לא מתנתק כשהוא נופל מהיד.
לצערי זו לא השיחה הראשונה עם הגברת המכובדת לאה שבה הרגשתי את היחס המזלזל מצידה.
בכל שיחת טלפוןלאחר שקבעתי את התור למרפאה, כשהתקשרתי לברר את מיקום המרפאה, כשהתקשרתי בכאבים נוראיים אחרי הטיפול, כשהתקשרתי לקבוע תור לביקורת וגם עכשיו כשרציתי לשנות – קיבלתי ממזכירתך יחס מחפיר.
אני מתארת לעצמי שמגיעות אליה שיחות רבות בכל יום כי יצא לך שם דבר, מה לעשות זו העבודה שלה ואם היא לא יודעת איך להתמודד עם סוג כזה של עבודה אז היא לא במקום הנכון.
יש דרכים נאותות לדבר, להסביר ועל אחת כמה עם ציבור של חולים, מטופלים כשחלקם במצב של כאב, חרדה או אי נוחות.
ולך פרופסור שכטר אני רוצה רק להודות-
רציתי להודות על כך שבשבוע שלאחר הטיפול, כאשר סבלתי מכאבים מחרידים היית אדיב מספיק כדי לחזור לטלפונים שלי.
על כך שהיית מוכן להרגיע אותי כשכאב לי נורא ולומר שלא יכול להיות שזה בגלל התפרים, ולהמליץ לי בתגובה על אמבטיה חמה.
אני מודה לך על כך שהדגשת כמה זה חשוב שאקח את אבקת הקונסיל ולא ויתרת גם כשהסברתי לך שאני סובלת ממעי רגיז. וכאשר האבקה גרמה לי לכאבי בטן קשים כי אכן במקרה שלי אין שום סיבה שאשתמש בה הדהמת אותי בנכונותך להקשיב ולעזור, ולהמליץ לי על אבקות אחרות שיעשו עבורי בדיוק את אותו הדבר.
אני באמת מודה לך פרופסור שכטר, כי בזכותך, על אף שחווית הטיפול במרפאה גרמה לי לעוגמת נפש, ועל אף שעדיין יש לי טחורים, אני בהחלט מרגישה שינוי - והשינוי הוא לטובה.