הוספת הודעההוספת תגובה פורום התמכרויות לסמים - ראש הפורום

איך תסביר את זה ומה הפיתרון? LSD

ד"ר יששכר הרמן(2.7.2021, 19:05)

יש לדעת כי סימבלטה ו- SSRI נוטים לגרום להפחתה ולעיתים העלמות ההשפעה ההזייתית של סמי הזיה.

סימבלטה לא נוטה לגרום לכהות רגשית (כפי ש- SSRI לעיתים נוטים לעשות).

מה שאתה מתאר אינו תופעה שכיחה ש- LSD גורם.

מה שאתה מתאר מעלה שאלה אם באמת לקחת LSD או לפחות לא לקחת LSD נקי. ברור לי שמי שמכר או נתן לך את הסם אמר לך שזה LSD, אבל מקור הסם הוא תמיד מקור עברייני מפוקפק, ולא מבית מרקחת עם פיקוח הדוק. לא ניתן לדעת מה באמת לקחת אלא אם כן זה יבדק במעבדה.

ראיתי הרבה מאד מקרים בהם נאמר לקונה או משתמש תמים תיאור לא מהימן של הסם שהוא לוקח (כולל מקרים בהם מכרו סתם משהו, לא סם ואמרו שזה סם חזק וטוב).
זה הסבר אפשרי אחד למה שאתה מתאר.

סימבלטה יכולה לעורר מצב היפומני, ויכול להיות שזה בכלל השפעה של הסימבלטה (פלוס אולי חומר מעורר שלקחת תחת האמירה שקיבלת LSD).

לא ניתן על סמך האירוע שאתה מתאר להתאים לך טיפול דרך פורום.

בברכה,
ד"ר יששכר הרמן
פסיכיאטר בכיר