הוספת הודעההוספת תגובה פורום אימון אישי ופיזיולוגיה של המאמץ - ראש הפורום

דוקטור

אוהד(26.10.2007, 15:55)

החלטתי להיתאמן בנתיים מחוץ לבית בפרק אוקיי קודם מה עדיף חימום של עשר דקות ריצה או הליכה ?

התרגילים שאני מתכוון לעשות

מתח

שכיבות סמיכה

מקבילים

ירידה בספסל

סקוואט

כפיפות בטן רגיל

ועליות רגליים לחזה

עכשיו הבעיה כמה לעשות בכל תרגיל ? כמה סטים חזרות שלא יהיה עומס או חוסר פרופורציה ?

לגבי שכיבות סמיכה אני רוצה לעשות 2 סטים צמוד 2 סטים רחב 2 סטים בנוני איך אני אבדוק מקסימום בכל דבר ?

לגבי עליות רגליים לחזה זה מאמן את הבטן איך לעלות עד תשעים מעלות ולהוריד ? או לעלות עד הסוף ולהוריד עד הסוף ? או פשוט לעלות מ90 מעלות למעלה וחזור ל90 מעלות ?

החלטתי להיתאמן בחוץ ובחורף אני כבר התאמן בבית זה סבבה דוקטור ?