הוספת הודעההוספת תגובה פורום אימון אישי ופיזיולוגיה של המאמץ - ראש הפורום

שחייה והפסקת עישון

איילת גלעדי(3.9.2013, 22:09)

שלום לתותח הפיננסי,

שחייה היא ספורט מצויין, ומצריכה הפעלת קבוצות שרירים רבות. יחד עם זאת כדי שתהיה אפקטיבית מבחינת שיפור תפקוד המערכות הפיזיולוגיות השונות ושתתרום להרזייה , חשוב שהיא תתבצע בעצימות גבוהה יחסית (לפחות 60% מהדופק המירבי), ולאנשים שאינם מיומנים בשחייה קשה לעיתים להגיע לעצימויות משמעותיות. בנוסף לאחר שחייה יש החשים ברעב ולכן צורכים כמות גדולה יותר של אוכל, מעבר למה שהוציאו במהלך השחייה, עובדה שמן הסתם לא תורמת להרזייה. הייתי ממליצה לשלב פעילויות אירוביות נוספות ובנוסף אימוני כוח. בכל אופן עצם העובדה שהשחייה גורמת לך לעשן פחות זה כבר יתרון עצום. בהצלחה.

בברכה,
איילת גלעדי
פיזיולוגית קלינית
מנהלת שיקום הלב במרכז O2