הוספת הודעה פורום אפילפסיה - ראש הפורום

הרגשת עלפון ומתן תרופות

אמא(25.4.2006, 12:27)

לד"ר אלי הימן שלום!

זמן רב שלא כתבתי כאן, אולם לצערי המצב נשאר כמעט כפי שהיה.

בני בן 13 סובל מאבסנס ולא הגיב למספר רב של תרופות.

כיום מטופל בקפרה ובלמיקטל,ויש שיפור קל במספר הניתוקים בין 10 ניתוקים ביום טוב ל-20 ביום.

הגענו למינון של כדור קפרה ביום וכדור בערב.ו100 למיקטל בוקר ו125 בערב.

היום בבית הספר הילד לא הרגיש טוב וחש סחרחורות וכמעט התעלף,טען שראה הכל לבן ולא שמע כלום,ולדברי המורה היה חיוור מאוד.כבר בתחילת הטיפול בקפרה היה לו אירוע כזה(כתבתי לך על כך ב12.1.06 )

שאלותי:

1)האם מיצינו את הטיפול בקפרה ובלמיקטל שנמשך כ-4-חודשים(ע"פ התייעצות עם הרופאה ,לא המשכנו להעלות

את מינון הקפרה מאחר וזה החמיר את המצב ,אולם היא אמרה שניתן להעלות את הלמיקטל עד-400

300 ביום,הילד שוקל 36 ק"ג).?

2)האם מה שהרגיש בני קשור במתן התרופות,או ירידת סוכר ואולי יש מצב שהניתוקים מתחלפים לגראנד מל?

אודה לך על תשובתך.