הוספת הודעה פורום אפילפסיה - ראש הפורום

התקף בטיפול שיניים

אורית(9.5.2006, 11:36)

דר' שלום

עשיתי טיפול שיניים וקיבלתי זריקת הרדמה{אלחוש רגילה מקומית- לידוקאין } ראשונה ובוצע הטיפול כשורה .

נשאלתי האם אני רוצה עוד טיפול והסכמתי קיבלתי זריקה שניה ואז החלתי

להרגיש כמו קפיצות שרירים ולאחר 5 דקות קיבלתי התקף גדול{עם איבוד הכרה ופרכוסים מלווה בקוצר נשימה במשך 3-5 דק'}יש לציין ההתקף האחרון שהיה לי הוא לפני קרוב לשנה וזה בגלל נטילת גלולות שידוע שהגלולות מבטלות את הכדורים שאני נוטלת -לימוגי'ן.אני יודעת לפי מה שהרופא אמר לי שהזריקות שעשו לי לא מבטלות את הכדורים אבל עדיין יש לי תחושה שזה כן ביטל לאור ההתקף שקיבלתי,הניורולוג שמטפל בי אמר שזה לא הגיוני שזה יקרה בגלל הזריקות.עדיין אני חושבת שזה קשור אחרת למה זה קרה לי מייד אחרי הזריקה. האם יכול להיות בכל זאת שזה מהזריקה למרות מה שהרופא אמר?ואם לא אז מה יכול להיות?

{אני ישנה טוב אוכלת טוב שותה בזמן את הכדורים .}

האם הגוף מפתח תלות מסויימת בכדורים?