הוספת הודעההוספת תגובה פורום שרירני רחם - מיומות - ראש הפורום

דימומים מעל חודש

מאיה(18.7.2009, 19:12)

שלום רב, אני בת 22, לאחר הפסקת לקיחת גלולות למניעת הריון "סרזט" קבלת הווסת שלי איננה סדירנ לחלוטין. רק לאחר חודש מרגע הפסקת לקיחת הגלולות הופיע לי הווסת שהיה סדיר גם בחודשיים לאחר מכן. הרגע שבו זה נהיה לא סדיר הוא ששבועיים מיום קבלת הווסת האחרונה הופיע לי שוב דימום חזק המלווה בכאבים נוראיים שנמשך במשך שלושה ימים. לאחר שבוע מהים שבו הופיע הדימום, שוב הופיע לי דימום וכך קרה עוד פעמיים.כך שיוצא שמופיע דימום שנמשך 3-5 ימים בהפרשים של בין 7-10 ימים. פניתי לרופא והוא נתן לי גלולה בשם PROGYLUTON שאמורה לסדר את הדימום, כרגע אני מסיימת את החפיסה בעלת 21 גלולות אך לא חל שינוי, עדיין מופיעים דימומים חזקים כל שבוע ואפילו בין הדימומים מופיעות הפרשות כההות בגוון חום כהה. לא קיבלתי מהרופא שום מידע מה יכול להיות הגורם לכך ומה זה יכול להיות. אני אמורה להמשיך עם הגלולות הנ"ל חודש נוסף ולאחר מכן לעבור ל"מרסילון".