הוספת הודעה פורום גלאוקומה - ראש הפורום

crvo

רוסלן(3.12.2009, 11:27)
שלום
אני בן 31 בריא מאוד, ללא מחלות משמעותיות.
לפני כשנתיים התחלתי להרגיש גירודים בעיניים ויובש.היו אירועים חוזרים של "קשת צבעונית" בעיניים עם הבזקים ובהמשך הופיעו כאבי ראש חזקים ללא הקאות. נבדקתי אצל מס' רופאי עיניים ואף אחד מהם לא מצא משהו חריג, קיבלתי טיפות נגד יובש וזהו. ביצעתי את כל בדיקות הרעייה והכל נמצא תקין(שדה רעייה, לחץ תוך עיני וכו')
לפני כחודש הרגשתי ירידה פתאומית בעיין ימין, מין מסך כזה ולחץ על העיניים. נסעתי לבית חולים והוזרק לי avastin באיבחנה crvo בעין שמאל חשד ל optic atrophy.
לאחר מכן ביצעתי בדיקות דם וסיטי ראש. בדיקות דם יצאו תקינות, סיטי ראש גם כן יצא תקין עם שינויים סקלרוטיים והתעבות רירית במערכת הלסת דו צדדי( ביקרתי אצל רופא אאג ואני לוקח טיפול תרופתי). בקרוב אני אמור לעבור בדיקה אצל המטולוג.
השאלה שלי, האם יהיה שיפור בראייה לאחר הטיפול באביסטן, האם זה המצב יכול להידרדר ולפגוע גם בעין השנייה? והכי מפחיד אותי שלא ימצאו שום דבר ושהכל יהיה תקין והדבר לא יטופל ויחמיר.