פורומים חדשים
כלים שימושיים
גליון ה - TIME מתחילת חודש נובמבר מביא מחקר מענין על השפעת הפרסומת על ילדים כגורם להשמנה.
המאמר מתבסס על מחקר שבוצע באוניברסיטת ייל בארה"ב, ושבו נבחנו הפרסומות לילדים בהקשר לצריכת דגני בוקר ( CEREALS ).
נמצא שככל שאיכות דגני הבוקר היתה פחות איכותית מבחינה בריאותית, הפרסומת שלה היתה בשיעור הגבוה ביותר.
שיווק דגני בוקר אילו היה גם האגרסיבי ביותר, ולא רק מבחינת הפרסומות.
נמצא שילדים בגיל 2 - 5 שנים רואים בממוצע בשנה כ - 507 פרסומות על דגני בוקר.
זאת ועוד, יצרני דגני בוקר יוצרים משחקי וידאו ONLINE עם הילדים, המבוססים על דגני בוקר מומתקים.
אחד האתרים הללו דיוח על כניסת 750000 גולשים צעירים כל חודש לשחק במשחקי מחשב אילו.
הנכון הוא שהיצרנים מנסים להביא את הילדים "לבחירה מושכלת" של דגני בוקר בכך שטוענים להפחית סוכרים ושומנים מחד גיסא ותוספת סיבים וויטמינים מאידך גיסא, אולם, גם בבחירה המושכלת ביותר עדיין יש 12 גרם סוכרים למנת דגני בוקר.
בהנתן נתוני השמנה כה דרמטיים בילדים נשאלת השאלה האם אין לאסור סוג זה של פרסומות שתוצאותיו - ריבוי ילדים משמינים, ובהמשך מבוגרים שמנים על כל המשתמע מכך.
המאמר מתבסס על מחקר שבוצע באוניברסיטת ייל בארה"ב, ושבו נבחנו הפרסומות לילדים בהקשר לצריכת דגני בוקר ( CEREALS ).
נמצא שככל שאיכות דגני הבוקר היתה פחות איכותית מבחינה בריאותית, הפרסומת שלה היתה בשיעור הגבוה ביותר.
שיווק דגני בוקר אילו היה גם האגרסיבי ביותר, ולא רק מבחינת הפרסומות.
נמצא שילדים בגיל 2 - 5 שנים רואים בממוצע בשנה כ - 507 פרסומות על דגני בוקר.
זאת ועוד, יצרני דגני בוקר יוצרים משחקי וידאו ONLINE עם הילדים, המבוססים על דגני בוקר מומתקים.
אחד האתרים הללו דיוח על כניסת 750000 גולשים צעירים כל חודש לשחק במשחקי מחשב אילו.
הנכון הוא שהיצרנים מנסים להביא את הילדים "לבחירה מושכלת" של דגני בוקר בכך שטוענים להפחית סוכרים ושומנים מחד גיסא ותוספת סיבים וויטמינים מאידך גיסא, אולם, גם בבחירה המושכלת ביותר עדיין יש 12 גרם סוכרים למנת דגני בוקר.
בהנתן נתוני השמנה כה דרמטיים בילדים נשאלת השאלה האם אין לאסור סוג זה של פרסומות שתוצאותיו - ריבוי ילדים משמינים, ובהמשך מבוגרים שמנים על כל המשתמע מכך.