הוספת הודעההוספת תגובה פורום פסיכולוגיה-מבוגרים - ראש הפורום

אובייקט מעבר

הלל(21.9.2016, 21:51)

דריה

רק מי שיבין את החוקיות של הטבע יבין. שהטבע עובד על אינטרסים מנוגדים. וכול מה שאנחנו רואים מסביבנו הוא אינטרס של איזון .או חיבורים או מוטציה. של אטומים של חשמל שיוצרים חומר(גם את המוטציה אנחנו חייבים לקבל כחלק מחוקי הטבע אף על פי שברוב המקרים היא לא הגיונית לגבנו). גם חינוך נכון של ילד בילדות המוקדמת, שהיא הכי משמעותית לגבי עצוב האופי של הילד .איזון באהבה בדימוי העצמי של הילד הערכה העצמית הערכת הסביבה אותנו ..סיפוק במה שאנחנו יוצרים ומצד שני הפחדים שהם אמתיים ומלמדים אותנו להיזהר.(והחרדות שקשורות לדמיון והם לא מציאותיות.).עיצוב האישיות של הילד באיזון, בגבולות ,באחריות ,ובעצמאות. כול הדברים לא יותר מידי לא פחות מידי הכול הם חוקים של טבע של איזון. של חשמל .אנרגיה שיודעת ליצר חומר התחלתי ו92 יסודות.. ביולוגיה כימה פיזיקה גאומטריה ומתמטיקה. הכול הם כוחות מאוזנים כמעט.(למה כמעט כי אחרת לא הייתה תנועתיות) עכשיו שאת מכירה את תהליך חייה של ילדתך וחשיפתה לסביבה בילדותה. תנסי לבדוק איפה הופר האיזון שעליו שמתי את הדגש. ויש דברים שרק הילדה תוכל לדעת מה הכניסה לראש כחיובי ומה הכניסה כשלילי .ואז אולי תוכלי לדעת את הסיבה להתנהגות הילדה אולי קשר ואהבה ומגע .אולי מצד שני חוסר בטחון.. ואיך משנים צריבות חשמליות במוח שצריך טיפול. מחיובי לשלילי .ולהפך.... עושים זאת ע"י הכנסת היגיון של מבוגר ,במקום ההיגיון של ילד. אבל מצד שני אי אפשר ללכת אחרי היגיון של מבוגר כי בגלל ריבוי הדעות. וצריך לחשוב נורא רחב. אין אמת אחת. אבל אם נבחן את הטבע שיצר אותנו. שם נמצאת האמת. אבל נזכור תמיד.החוקיות שלה מנוגדת.(או כמו שאיינשטיין אמר מתפתלת)