הוספת הודעההוספת תגובה פורום אימון אישי ופיזיולוגיה של המאמץ - ראש הפורום

אימון ותזונה

איילת גלעדי(3.9.2013, 19:17)

שלום שי,

כדי לרדת במשקל, צריך לצרוך פחות קלוריות ולהוציא יותר(מאזן קלוריות שלילי) אולם לא פחות חשוב, ירידה מהירה במשקל אינה מומלצת מהסיבה הידועה שברוב המקרים היא גם תגרור אחריה עליה מהירה במשקל. ירידה במשקל של חצי קילו עד קילו בשבוע זה בדיוק הקצב הרצוי.

בכל מקרה אם אתה מעוניין במתמטיקה אז כדי כדי לרדת בקילו שומן צריך ליצור חסך של כ-7000 קלוריות, זאת אומרת שכדי לרדת חצי קילו בשבוע, צריך לשרוף 3500 קלוריות בשבוע שהם 500 קלוריות ביום. או לקצץ ב- 500 קלוריות ליום ממה שאכלנו עד כה. תעשה את המתמטיקה שלך.

בכל אופן אני לא יודעת מה אתה אוכל אבל בגדול כדי להעלות את חילוף החומרים ההמלצות הן לאכול כל 3-4 שעות מנות קטנות, ולשלב בפעילות הגופנית גם אימוני כוח להעלאת מסת השריר , התורמת העיקרית לקצב חילוף החומרים. חוץ מזה קח בחשבון שקיימת חשיבות רבה לאכילת פחמימות וחלבונים לאחר האימון לשם חידוש המאגרים ובניית השרירים לאחר האימון. לתוצאות מיטביות המלצתי שתתיעץ עם איש מקצוע. בהצלחה.

בברכה,
איילת גלעדי
פיזיולוגית קלינית
מנהלת שיקום הלב במרכז O2