הוספת הודעההוספת תגובה פורום אימון אישי ופיזיולוגיה של המאמץ - ראש הפורום

איזה אימון מתאים לפדלאות כמוני?

איילת גלעדי(16.10.2013, 16:43)
שלום דן, עצם זה שהחלטת להתחיל זה כבר צעד חשוב וכל הכבוד! מה שחשוב הוא לבחור בפעילות שאתה מתחבר אליה ושתוכל להתמיד בה לאורך זמן. בעיקרון הפעילות העיקרית המומלצת היא פעילות אירובית, המפעילה קבוצות שרירים גדולות הנמשכת לזמן של מעל 20 דקות, כגון: הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, ריקוד, אירובי וכדומה. תבחר את מה שהכי מתאים לך, על מנת שתוכל להתמיד, כולל פילות עם חבר, בקבוצה, לבד, חדר כושר וכיו״ב. בנוסף חשוב להוסיף גם פעילות הכוללת תרגילי כוח 2-3 פעמים בשבוע, לחיזוק שרירי הגוף, שימור מסת שריר תקינה, העלאת קצב חילוף החומרים ושיפור היכולת התפקודית היומיומית. אינך חייב דווקא אימון אישי אולם יש לזה יתרונות רבים מבחינת הדרכה לפעילות היעילה ביותר עבורך ולא פחות חשוב, בטוחה. אתה יכול אולי לבחור סידרה אחת של אימונים אישיים ובהמשך ליישם לבד עפ״י הכלים שתקבל. מה שלא תתחיל, חשוב שיהיה בהדרגה עפי היכולת שלך. תזונה נכונה היא תמיד חשובה, גם כן כחלק משינוי אורח החיים ולא משהו חד פעמי שלא ניתן להתמיד בו. אם אתה מרגיש שאתה צריך הדרכה בנושא אני חושבת ש 2, 3 פגישות עם איש מקצוע בהחלט עשויות לתרום לך. בהצלחה.