הוספת הודעההוספת תגובה פורום אימון אישי ופיזיולוגיה של המאמץ - ראש הפורום

לא יורדת במשקל

איילת גלעדי(6.11.2013, 20:25)
שלום נטלי. ראשית אני ממליצה על דיאטה מאוזנת המבוססת על מירווחי זמן של שלוש ארבע שעות מקסימום בין הארוחות והחטיפים שביניהן (כך שכל 3 -4 שעות תאכלי משהו). אם את לא בטוחה בעצמך כדאי שתתיעצי עם איש מקצוע בעניין. בנוגע לדיאטת אטקינס, רבים יורדים במשקל בעקבות דיאטה זו אולם קשה להתמיד בדיאטה ובירידה במשקל ובסופו של דבר עולים הכל בחזרה. מעבר לזה, מחקרים על אנשים שמבצעים דיאטה זו מדווחים על תופעות של חולשה, עייפות, עצרויות או שילשולים , כאבי ראש ושרירים וכדומה. זו בוודאי אינה דיאטה שמתאימה לעוסקים בספורט הזקוקים לפחמימות כדלק לפעילות הגופנית. ובנוגע לפעילות הגופנית, לא אמרת כמה פעמים בשבוע את מתאמנת? בכל מקרה אני ממליצה לך להוסיף גם אימוני כוח להעלאת מסת שריר ושיפור חילוף החומרים. נטלי, אין קיצורי דרך, החוכמה היא לבנות לעצמך אורח חיים בריא, המשלב דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית 3-6 פעמים בשבוע. שתוכלי להתמיד בו. הירידה במשקל צריכה להיות הדרגתית ולא בבת אחת אחרת תעלי הכל בחזרה ושכרך יצא בהפסדך! אם תתמידי את תראי תוצאות, סבלנות. בכל מקרה כדי לשלול דברים אחרים שעלולים להפריע לך בירידה במשקל את יכולה לבקש מהרופא בדיקות דם לתפקוד בלוטת התריס, ויטמינים וכדומה. מזל טוב ובהצלחה.