הוספת הודעההוספת תגובה פורום אימון אישי ופיזיולוגיה של המאמץ - ראש הפורום

בטן רפויה

ד"ר ברק ירוחם(31.5.2005, 16:39)

שרון שלום

לשאלתך על הבטן הרפויה כמובן שלאחר 3 לידות הארכת שרירי הבטן וחוסר עבודה עליהם מביאה לריפיון , מגוון תרגילי הבטן הוא רב מאד מעליות משכיבה לישיבה , לעליה עם הבאת מרפק לברך נגדית לעבודה על אלכסונים ועד להרמת הרגלים מעלה במצב שכיבה החשוב פשוט לעבוד על תרגילי הבטן. הליכה בעיקרה עובדת על בטן תחתונה אך לא הייתי הולך על מנת לשפר ביצוע שרירי הבטן אלא ממקד מאמץ לשרירים אלו . לשרירי ישבן עכוזים התרגילים המקובלים הם הרחקת /הנפת הירך לאחור כנגד התנגדות וירכיים על ידי קרוב והרחקה של הירכיים . אם הולכת ואו מתעתדת את ללכת לחדר כושר הרי מגוון האפשרויות שם גדול מאד. בבית המגוון יותר דל ולעיתים יותר קשה לביצוע אולם עדין ניתן

בברכה,
ד"ר ברק ירוחם
מנהל ביה"ס להסמכות והשתלמויות
מועדון הספורט, אוניברסיטת תל-אביב