הוספת הודעה פורום קרטוקונוס - ראש הפורום

רואקוטן ופריזמה

אהוד(19.3.2010, 23:09)

שלום רב,

החלתי טיפול ברואקוטן לטיפול בפצעי בגרות ובמקביל טיפול בפריזמה לOCD.

עקב הנטילה הופיעו תופעות לוואי ואינני יודע על מי מהכדורים "להפיל את האשמה".

החלו להופיע פיהוקים חוזרים ונשנים יחד עם זעזועים רגעיים במוח.

בנוסף, העיניים לא פוסקות להיות אדומות ויבשות עד כדי כך שבערב העין ממש נראית כאילו מלאה בדם.

חודש לאחר יובש וגירויים בעיניים החלתי לחוש כי הראייה בעין שמאל נפגעה וכי הראייה מטושטשת. לאחר בדיקות אובחנה בעין שמאל מחלת הקרטוקונוס. מחלה זו ידועה כמובן כתורשתית, אך אין אף אחד במשפחה המורחבת והקרובה שלוקה במחלה הזאת.

לאחר שסיימתי את הטיפול ברואקוטן, התופעות הללו לא חלפו והמשיכו עד שהפסקתי לקחת פריזמה, אם כי היובש והאדמומיות היו פחות חמורים.

היום כשחזרתי לטפל בOCD עם רסיטל, התופעות הללו חזרו. העיניים שוב יבשות והאדמומיות שוב חזרה, אך לא באופן חמור כפי שהיה בתקופה שבה שילבתי בין הרואקוטן לפריזמה.

האם ייתכן שתרופות מקבוצת הSSRI יכולות לגרום ליובש בעיניים עד לכדי אדמומיות שכזו?

האם ייתכן ששילוב בין רואקוטן לתרופות ממשפחה זו יכול לגרום ליובש וגירוי כל כך חמור ואף לקרטוקונוס?

שאלה אחרונה- האם ניתן לקבל טיפול בתל השומר בCBT בחינם וללא טופס 17 גם לכאלה שאינם תושבי תל אביב? תודה מראש.