הוספת הודעההוספת תגובה פורום קהילת הריון ולידה - ראש הפורום

פעילות ספורטיבית בהריון

ניצן(6.6.2018, 14:06)

שלום, אני בשבוע 6 להריון. לפני ההריון התאמנתי במשך 10 חודשים רצוף פעמיים בשבוע עם קבוצה קטנה של 5 בנות ומאמנת פרטית, בכל פעם 60 דקות באימון אינטנסיבי שכלל הרמת משקולות (בממוצע בין 5 ל-12 קילו, תלוי בתרגיל), אימון אינטרוולים, תחנות, כוח, TRX, תרגילים להעלאת דופק, ריצות, הליכות מהירות, וכו'.

כעת משפחה, חברים ואף רופא המשפחה התחילו להפחיד אותי שאני צריכה להוריד באופן משמעותי את סוג אימון זה כי אני יכולה לסכן את העובר.

מה מומלץ לעשות? אני רוצה להמשיך להתאמן עם קבוצה זו פעמיים בשבוע ואני יודעת שספורט כן חשוב להריון תקין ובריא. האם יש הגבלה על משקל שאפשר להרים? האם אסור לרוץ? קניתי צמיד דופק כדי להיות במעקב על הדופק שלי בזמן האימון וקראתי שאין לעבור את ה-150, האם כך?

אציין שהמאמנת שלי יודעת על ההריון, ומנחה אותי אילו תרגילים כן לעשות ואילו לא (לדוגמא לא לקפוץ יותר על הארגז,לא לבצע כפיפות בטן, ולא להרים מעבר ל-8 קילו (4 בכל יד)), אך עדיין אני מרגישה חוסר ביטחון ומפחדת להזיק לעובר.

אשמח מאוד להכוונה מקצועית כיצד אני יכולה להמשיך באופן בטוח בשגרת האימונים.

תודה רבה

ניצן

הודעה בפורוםהמלצה על מתיחת בטןנטע ‏19.8.19
הודעה בפורוםהמלצה על מתיחת בטןנועם ‏2.5.20
הודעה בפורוםדימום אחרי לידהדנה ‏30.9.18
הודעה בפורוםהמלצהתותי ‏28.6.18
הודעה בפורוםספורט במהלך ההריוןניצן ‏6.6.18
הודעה בפורוםדלקות חזרות בשתן בהריוןשריתוש ‏30.3.18
הודעה בפורוםהצעהרחל ‏13.9.17
הודעה בפורוםבייביסיטרירדן ‏8.12.16
הודעה בפורוםחייבת עזרהמודגת ‏5.12.16
הודעה בפורוםעליית בטא קבועה אךאיטיתאמאלשניים ‏27.7.16
הודעה בפורוםנפילה שבוע 15 להריוןנרי ‏21.7.16
הודעה בפורוםנפילה שבוע 15 להריוןרוני ‏16.11.16
הודעה בפורוםביוץ ומחזורמורן ‏7.7.16
הודעה בפורוםעזרה עם חיתוליםלידיה ‏28.6.16
הודעה בפורוםעזרה עם חיתוליםשני ‏30.6.16
הודעה בפורוםתוצאת בדיקת hcg betaSara ‏4.6.16
הודעה בפורוםהמלצה לרופא נשיםkeren ‏16.5.16
« עמוד קודם12345678...1707